ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 44 Kč
skladem
naše cena 44 Kč
skladem

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 990 Kč
skladem

OBCHODNÍ PODMÍNKY

 

Obchodní podmínky


obchodní společnosti HLAMER, s.r.o.
se sídlem Ve Dvoře 521, 25089 Lázně Toušeň
identifikační číslo: 02090996
zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze oddíl C vložka 215356
pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.hm-obchod.cz


Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.hm-obchod.cz . Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (provozovatel, dodavatel) a kupujícího (zákazník, spotřebitel). Provozovatelem internetového obchodu je HLAMER, s.r.o. – Ve dvoře 521, 250 89, Lázně Toušeň, IČO: 02090996, DIČ: CZ02090996, vedený Městským soudem v Praze oddíl C, vložka 215356.

Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené těmito obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní stranou podnikatel, řídí se vztahy, které neupravují obchodní podmínky, obchodním zákoníkem, č. 89/2012 Sb., vše ve znění novel.

 

K realizaci objednávky přes internetový obchod je nutné kompletně vyplnit údaje objednávky, tzn. jméno, přijmení, adresa, pokud se jedná o nákup na firmu je nutné vyplnit i název firmy, fakturační adresu, IČO + DIČ. Tyto údaje jsou pro nás potřebné k vystavení faktury.

 

1. Základní údaje


Spotřebitelská smlouva – smlouva kupní, smlouva o dílo, případně jiné smlouvy, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně dodavatel.
Dodavatel/prodávající – je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to podnikatel, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby. Dodavatelem je
HLAMER, s.r.o. – Ve dvoře 521, 250 89, Lázně Toušeň, IČO: 02090996, DIČ: CZ02090996, vedený Městským soudem v Praze oddíl C, vložka 215356. Dodavatel je plátcem DPH.

Zákazníkem našeho internetového obchodu je kupující. Vzhledem k platné právní úpravě se rozlišuje kupující, který je spotřebitelem, a kupující, který spotřebitelem není.
Kupující spotřebitel - je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to fyzická či právnická osoba, která nakupuje výrobky nebo užívá služby za jiným účelem než pro podnikání s těmito výrobky nebo službami.
Kupující nikoli spotřebitel, je podnikatel, který nakupuje výrobky či užívá služby za účelem svého podnikání s těmito výrobky nebo službami. Tento kupující se řídí obchodními podmínkami v rozsahu, které se ho týkají, a obchodním zákoníkem.

 

Prodejna hm - krby kamna

Breitcetlova 771/6 ( obchodní dům HASSO )

Praha 9 - Černý Most

198 00


Provozní doba

Pondělí    10:00 - 12:00 . 13:00 - 17:00

Úterý        10:00 - 12:00 . 13:00 - 17:00

Středa      10:00 - 12:00 . 13:00 - 17:00

Čtvrtek     10:00 - 12:00 . 13:00 - 17:00

Pátek       10:00 - 12:00 . 13:00 - 17:00

Víkendy a Svátky

Zavřeno


Kontakty:

+420 775 005 113

( technické dotazy )

 

+420 775 631 303

( dostupnost - obecné dotazy )

 

+420 775 775 363

( prodejna PO-PÁ 9:30-17:00 )

Sídlo firmy:

HLAMER, s.r.o.
Ve Dvoře 521
Lázně Toušeň
250 89
Po - Ne - po telefonické domluvě
tel.: 775 005 113

e-mail:
hladuvka@hm-obchod.cz
prodej@hm-obchod.cz
info@hm-obchod.cz
reklamace@hm-obchod.cz
hm-obchod@hm-obchod.cz



Číslo účtu pro bezhotovostní platby: 107-6422030207/0100
8169306001/5500

Adresy servisních míst:
Aktuální adresy servisních míst jednotlivých výrobců sdělíme na požádání e-mailem.


2. Objednávka zboží


Seznam zboží na stránkách www.hm-obchod.cz a sdílených stránkách je katalogem běžně dodávaného zboží. Dodavatel nezaručuje okamžitou dostupnost všech položek zboží. Zboží je obvykle dodáváno do 3-7 pracovních dnů, přičemž konkrétní termín dodání bude vždy upřesněn na základě objednávky. K objednání zákazník vybere zboží, řádně vyplní objednávkový formulář a objednávku odešle. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucích k uzavření smlouvy jsou patrné z procesu objednávání v internetovém obchodě www.hm-ochod.cz . Kupující má možnost před vlastním odesláním objednávky tuto zkontrolovat a případně opravit.

Umístěním nabídky prodeje zboží na internetových stránkách vyjadřuje prodávající svoji vůli uzavřít kupní smlouvu na zboží, popř.služby za uvedených podmínek. Kupní smlouva vzniká okamžikem doručení závazné objednávky kupujícího prodávajícímu. Od tohoto momentu vznikají mezi kupujícím a prodávajícím vzájemná práva a povinnosti, jež jsou vymezeny kupní smlouvou a obchodními podmínkami, které jsou nedílnou součástí této smlouvy.

Obchodní podmínky jsou zobrazeny na webových stránkách internetového obchodu a je tak umožněna jejich archivace a reprodukce kupujícím. Odesláním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s výše uvedenými obchodními podmínkami a bez výhrady s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn. Smlouva je uzavírána v českém jazyce, nebrání-li tomu okolnosti na straně prodávajícího či kupujícího, lze smlouvu uzavřít i v jiném pro strany srozumitelném jazyce. Uzavřená smlouva (objednávka kupujícího) je prodávajícím archivována za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím stranám. Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku (telefon, internet atd.) pro uskutečnění objednávky jsou v běžné výši, závislé na tarifu telekomunikačních služeb, které objednatel používá.

Veškeré ceny uvedené na webových stránkách www.hm-obchod.cz jsou konečné, tj. včetně DPH, PHE (poplatku za historický elektroodpad) a všech dalších povinných poplatků, které musí spotřebitel pro získání zboží zaplatit. Ceny zboží si může zákazník ověřit u jednotlivých položek zboží. Ceny za dopravu může ověřit na odkazu Doprava. Před odesláním objednávky bude vypočtena celková cena za zboží včetně souvisejících poplatků za dopravu, a zákazník bude vyzván k jejich odsouhlasení. Kupující má možnost se před provedením objednávky seznámit se skutečností, po jakou dobu zůstává nabídka nebo cena v platnosti.

Provozovatel si vyhrazuje právo na opravu ceny zboží před odesláním zboží, zjistí-li, že bylo zboží nabízeno za chybnou cenu. V takovém případě musí zákazníka o správné ceně informovata ten musí s úpravou ceny souhlasit. V opačném případě nedojde k uzavření kupní smlouvy a objednávka bude provozovatelem stornována.

Při objednávce nad 10.000 Kč bude vyžadována záloha v minimální výši 30% celkové ceny objednávky. Při bezhotovostní platbě převodem na účet dodavatele je zboží zasíláno kupujícímu až po připsání celkové částky objednávky na účet dodavatele.

Zrušení objednávky

Zákazník může bez udání důvodu zrušit objednávku až do jejího potvrzení dodavatelem. Pozdější zrušení objednávky je možné jen po předchozí dohodě dodavatele a zákazníka, a za podmínek, které si vzájemně sjednají. Kupující spotřebitel má dále právo odstoupit od smlouvy bez jakéhokoliv postihu v zákonné 14denní lhůtě (viz níže) - vrácení vyzvednutého - zaplaceného zboží bez udání důvodu.

Pokud bude objednávka stornována v době kdy zákazník má pouze informační mail o tom že se jeho objednávka zpracovává nikoliv že je expedována či připravena na prodejně k vyzvednutí, nehrozí žádný postih a objednávka bude stornována.

Níže uvedené podmínky pro zrušení objednávky platí pro sortiment a kategorii Zahradní nábytek, na stránkách www.hm-obchod.cz a platí pro celý sortiment zmíněné kategorie.

Položky z kategorie Zahradní nábytek jsou dodávány ze skladu výrobce/dovozce a veškeré dodávané produkty jsou dodávány na základě objednávek a přání zákazníků, jedná se o zboží které nemáme skladem na žádném našem externím skladě a z toho důvodu je u všech položek ve skladové dostupnosti uvedeno "Skladem ANO - dostupnost do 3 dnů" Toto je nastaveno z důvodů dodání zboží ze skladu výrobce, ve výjímečných případech může být zboží dodáno v kratším termínu, jedná-li se o objednávku nad 4.000 Kč nebo jedná-li se o přání zákazníka.

Zrušení objednávky zahradního nábytku je možné, rádi by jsme Vás však upozornili že dopravné ze skladu na prodejnu a naopak je hrazeno firmou HLAMER, s.r.o. která provozuje e-shop www.hm-obchod.cz tuto částku po zákaznících nevyžaduje a je hrazena z dobré vůle pro pohodlí zákazníků. V případě že zákazník objedná zboží a poté přestane komunikovat či objednávku zruší i přes to že obdržel informaci že je zboží již připravené k vyzvednutí na prodejně nebo expedované, bude vyžadováno uhrazení veškerých nákladů na přepravné za zboží ze skladu na prodejnu a z prodejny zpět na sklad k výrobci. Toto opatření je zavedeno z důvodu nevyzvedávání zásilek. Cena dopravného je vždy fakturována zákazníkovi v plné výši. Jedná se o paletovou přepravu v případě větších zásilek a balíkovou přepravu v případě menších zásilek.

Faktura na úhradu přepravy je nastavena se splatností 7 pracovních dnů, po uplynutí této doby běží úroky z prodlení v zákonné výši.

Zákonný podklad: § 1818, § 1820 až 1840 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník

V případě nevyzvednutí zboží, které si zákazník nechá zaslat na adresu - či výdejní místo a balík poté nepřevezme, bude vyžadována smluvní pokuta na náklady spojené s nevyzvednutím zásilky která bude obsahovat poštovné + balné z hodnoty objednávky. Rádi by jsme Vás upozornili že smluvní pokuta za nevyzvednuté zboží platí pro veškerý sortiment stránek e-shopu www.hm-obchod.cz.

Faktura za dopravné + balné bude vystavena po přijetí zásilky zpět na naší prodejnu a bude nastavena se splatností 7 dnů, v případě neuhrazení v termínu splatnosti, běží úroky z prodelní které jsou v zákonné výši.

Nevyzvednutím objednávky - zásilky NEUPLATŇUJETE PRÁVO na vrácení zboží v zákonné lhůtě 14 dnů, zákonná lhůta vrácení zboží bez udání důvodu běží ode dne převzetí zásilky od přepravce.

Potvrzením obchodních podmínek vydáváte souhlas se zmíněnýma podmínkama pro zrušení objednávky. V případě dalších dotazů ke zrušení zboží nás kontaktujte.

 

3. Zaslání zboží



Dodací lhůta

Objednané zboží bude dle jeho dostupnosti a provozních možností dodavatele dodáno v co nejkratší době poštou nebo jiným přepravcem, obvykle do 3-7 pracovních dnů od závazného potvrzení objednávky. O přesném termínu doručení bude zákazník předem informován.
V případě vestavěných spotřebičů je lhůta dodání zpravidla delší, zákazník je však o případném prodloužení dodací lhůty včas informován. Zboží se považuje za dodané doručením na adresu, kterou zákazník stanovil v objednávce.

Nápověda:

Ihned k dodání - zboží je na prodejně a ihned k odběru.

U dodavatele - zboží se objednává u dodavatele a k dodání je do 3 pracovních dnů.

Skladem v externím skladu - zboží je v externím skladu dodání je do 2 pracovních dnů.

Skladem u výrobce - zboží je ve skladu výrobce dodání je do 5 pracovních dnů.

Na objednávku - zboží není vyrobeno či naskladněno v ČR doba dodání je od 5 až 30 pracovních dnů.

Do výroby do 14 dnů - zboží není vyrobeno a zadává se do výroby dodání je do 14 racovních dnů.

Do výroby do 40 dnů - zboží není vyrobeno a zadává se do výroby dodání je do 40 pracovních dnů.

Na objednávku - zboží není skladem na našem externím skladu ale objednává se přímo u dodavatele, dodání se může lišit dle lokality skladu dodavatele. Dodání 1 - 30 pracovních dnů. ( pro konkrétní termín dodání nás kontaktujte na mailu info@hm-obchod.cz )

V případě opoždění výroby, logistiky či jiných problémů je zákazník včas kontaktován o termínu dodání.

Způsob dopravy


Dopravu na určenou adresu zajišťuje dodavatel, a to na území celé České republiky. Náklady na dopravu zboží jsou uvedeny v odkazu Doprava.

Způsob uhrazení ceny za zboží


Zákazník má několik možností uhrazení kupní ceny za zboží. Zboží je možné v plné výši uhradit osobně u dodavatele při přebírání zboží, hotově v místě předání zboží (forma dobírky), poukázáním kupní ceny na účet dodavatele pod příslušným variabilním symbolem (číslem objednávky), který platbu identifikuje (tento bude kupujícímu zaslán po přijetí jeho objednávky). V případě objednání zboží a neuhrazení zboží do 5 dnů, je objednávka automaticky stornována.

Zásilka se zbožím obsahuje vždy doklad o zakoupení a návod k použití výrobku.
Instalace zboží ani montáž nejsou součástí kupní smlouvy.

Převzetí zboží

Doporučujeme prohlédnout si zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zásilka zaslána na dobírku Českou poštou a jeví známky poškození, doporučujeme balík nepřebírat.

Podepsáním daňového dokladu řidiči kupující, nikoli spotřebitel, souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. Proto raději před podpisem pečlivě zkontrolujte samotné zboží. Spotřebitel by ve vlastním zájmu měl tyto kroky učinit také, vyhne se tak pozdějším problémům plynoucím z odpovědnosti za vady, které vznikly v důsledku přepravy (mechanického poškození zboží). Pokud ovšem kupující spotřebitel uvedený postup nedodrží, není nijak dotčeno jeho právo uplatnit reklamaci.

Komunikace mezi zákazníkem a dodavatelem

Další komunikace mezi dodavatelem a zákazníkem je uskutečňována elektronickou poštou, pokud se strany nedohodnou jinak.


4. Osobní odběr zboží


Zboží je možné po objednání osobně vyzvednout:

Prodejna PRAHA

obchodní dům HASSO
Prodejna hm - krby kamna
Breitcetlova 771/6
Praha 9 - Černý Most
198 00


otevírací doba

Pondělí    10:00 - 12:00 . 13:00 - 17:00

Úterý        10:00 - 12:00 . 13:00 - 17:00

Středa      10:00 - 12:00 . 13:00 - 17:00

Čtvrtek     10:00 - 12:00 . 13:00 - 17:00

Pátek       10:00 - 12:00 . 13:00 - 17:00

Víkendy + svátky

Zavřeno

+420 775 775 363

( Pondělí - Pátek 9:30 - 17:00 )



Sídlo firmy

Lázně Toušeň
Ve Dvoře 521
Lázně Toušeň
250 89

+420 775 005 113

+420 775 631 303
( Po - Ne pouze po telefonické dohodě )


5. Záruční podmínky a reklamace – rozpor s kupní smlouvou, uplatnění práv z odpovědnosti za vady


Rozpor s kupní smlouvou

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).

Prodávající odpovídá spotřebiteli, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá spotřebiteli, že v době, kdy spotřebitel věc převzal,

  • má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
  • se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
  • věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
  • je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
  • věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Nemá-li věc výše uvedené vlastnosti, může spotřebitel požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může spotřebitel požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady. Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má spotřebitel i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má spotřebitel i právo od smlouvy odstoupit.

Neodstoupí-li spotřebitel od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Spotřebitel má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže.

Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.

Spotřebitel je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.

Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání.

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz.


 

Záruční doba a záruční list

Záruční doba je uvedena u každého zboží v jeho popisu. Pokud je kupujícím spotřebitel, činí při prodeji spotřebního zboží zákonná záruční doba 24 měsíců. Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem a prodlužuje se o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. Dojde-li k výměně věci nebo její součásti, počíná běžet nová záruka v délce 24 měsíců.
Na žádost spotřebitele je prodávající povinen poskytnout záruku písemnou formou (záruční list). Umožňuje-li to povaha věci, postačuje namísto záručního listu vydat kupujícímu doklad o zakoupení věci obsahující údaje, které musí obsahovat záruční list. Pokud je poskytována delší než zákonná záruka, prodávající určí podmínky a rozsah prodloužení záruky v záručním listě. Záruční list musí obsahovat jméno a příjmení, název nebo obchodní firmu prodávajícího, IČO, sídlo, jde-li o právnickou osobu, nebo bydliště, jde-li o fyzickou osobu.
Kupujícím nikoli spotřebitelům, kteří zboží používají pro účel podnikání nebo obchodu s daným výrobkem, není záruční doba stanovena občanským zákoníkem. V tomto případě záruční dobu stanovuje konkrétní dovozce zboží do ČR. Záruční doba uvedená na našich stránkách je určena pouze pro spotřebitele, nikoliv pro podnikatele, kteří zboží kupují v rámci své podnikatelské činnosti(nákup na IČ).

Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží (nebo jeho dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku nelze považovat za vadu a nelze ji ani jako takovou reklamovat.

Reklamace

V případě, že zákazník objevil na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, má právo na reklamaci zboží.

Postup reklamace

Pokud chce zákazník reklamovat zboží koupené v internetovém obchodě www.hm-obchod.cz či sdílených obchodů, může se osobně obrátit přímo na autorizované servisní středisko, které je v místě prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším (kontakt je uveden v záručním listu, na webových stránkách výrobce, nebo Vám jej sdělíme telefonicky či emailem). V zájmu rychlého zahájení reklamace doporučujeme připravit doklady o zakoupení, záruční list (je-li součástí) a popis závady výrobku. V případě, že není možné uplatnit reklamaci přímo v autorizovaném servisu, kontaktujte nás na mejlu reklamace@hm-obchod.cz, reklamaci s Vámi rádi vyřešíme.
Je vhodné zboží zasílat v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, protože dodavatel neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží.

Vyřízení reklamace

V závislosti na druhu vady a na povaze výrobku má kupující:
• jde-li o vadu odstranitelnou, právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy,
• jde-li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy,
• jde-li o vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy. Za opětovné vyskytnutí vady se považuje, jestliže stejná vada bránící řádnému užívání, jež byla v záruční době již nejméně dvakrát odstraňována, se vyskytne znovu. Větším počtem vad se rozumí, má-li věc současně alespoň tři vady bránící jejímu řádnému užití,
• jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy.

Dodavatel či servisní středisko posoudí oprávněnost reklamace vady na zboží a po posouzení vyrozumí zákazníka telefonicky či emailem o způsobu vyřízení reklamace. Následně bude zákazník vyzván k vyzvednutí reklamovaného zboží.

O reklamaci prodávající rozhodne ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak. Po uplynutí uvedené lhůty, má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit. Prodávající spotřebiteli vydá potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o případném provedení opravy a době jejího trvání, popř. písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
V případě oprávněné reklamace má spotřebitel právo na úhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s reklamací (dopravné atd. v nutné výši).



6. Odstoupení od kupní smlouvy

Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit a od kupní smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal.

Nejedná-li se o případ uvedený výše obchodních podmínek či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží, přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě.Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat mimo jiné na adresu provozovny prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího postmaster@hm-obchod.cz

V případech, kdy má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, je prodávající také oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit, a to až do doby převzetí zboží kupujícím. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.

 

Právo zákazníka na odstoupení

Zákazník je oprávněn od smlouvy odstoupit v případě, že dodavatel nesplní smluvené podmínky dodání. Spotřebitel má právo podle § 1829 odst. 1. písm.a) zákona č.89/2012 SB., občanského zákoníku, odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží bez uvedení důvodu. Pokud bude zboží vráceno v bezvadném stavu, s veškerým příslušenstvím a obalovým materiálem, bude finanční částka za zboží vrácena po podepsání dobropisu zákazníkem v plné výši. V případě, že je zboží vráceno dodavateli v jiném než neporušeném stavu, je zákazník povinen nahradit prokazatelné náklady související s uvedením zboží do původního stavu a vzniklou škodu na zboží. Úhrada těchto nákladů a škody proběhne tím, že kupní cena, která je dodavatelem v případě odstoupení vrácena, je o tyto náklady a škodu odpovídajícím způsobem snížena.

 

Postup v případě odstoupení od smlouvy

Vzhledem k tomu, že v případě odstoupení se smlouva od počátku ruší, vrátí nebo nahradí dodavatel zákazníkovi a zákazník dodavateli veškerá přijatá plnění.

Zákazník může od smlouvy odstoupit tak, že tuto skutečnost oznámí dodavateli, a to elektronicky na emailovou adresu reklamace@hm-obchod.cz či jiným způsobem (doporučujeme však písemnou formu, která zajišťuje prokazatelnost úkonu, kterým se smlouva ruší), a to nejpozději 14.den od převzetí zboží.

Pokud se rozhodnete pro vrácení zboží, prosíme o jeho zaslání na adresu: HLAMER, s.r.o. – Breitcetlova 771/6, Praha 9 - Černý most, 198 00, případně jej můžete osobně odevzdat na prodejně HM Obchod, Breitcetlova 771/6 198 00 Praha 9 Černý Most. Zaslání zboží zpět dodavateli se zasílá na náklady zákazníka a tyto nejsou a nemohou být zahrnuty v kupní ceně za koupené a vracené zboží ( viz. Občanský zákoní.). V případě, že se jedná o zboží větších rozměrů, prosím kontaktujte nás, rádi zajistíme svoz výrobku. Žádáme spotřebitele, aby spolu s vraceným zbožím zaslali pokud možno doklad o jeho zakoupení (postačí číslo dokladu nebo jeho kopii) a uvedli skutečnost, že se jedná o vrácení zboží do 14 dnů. Tyto informace přispějí k urychlenému vyřízení požadavku a ke spokojenosti spotřebitele. Pro více informací nás můžete kontaktovat na telefonech 775 005 113 nebo emailem na info@hm-obchod.cz.

Zásilky, ze kterých není patrné, proč k nám byly zaslány, budou vráceny odesilateli.

Pokud zákazník splní všechny výše uvedené podmínky pro odstoupení od smlouvy, dodavatel mu vrátí již zaplacenou kupní cenu nebo její část, a to nejpozději do 30 dnů od okamžiku odstoupení. Dodavatel vrací finanční prostředky na účet kupujícího či jiným požadovaným způsobem po podpisu dobropisu.

Právo odstoupit od smlouvy nelze v souladu s § 1837 občanského zákoníku uplatnit v těchto případech uzavřených smluv:

  • o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,
  • o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli podnikatele a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,
  • o dodání alkoholických nápojů, jež mohou být dodány až po uplynutí třiceti dnů a jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávislých na vůli podnikatele,
  • o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu,
  • o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím,
  • o opravě nebo údržbě provedené v místě určeném spotřebitelem na jeho žádost; to však neplatí v případě následného provedení jiných než vyžádaných oprav či dodání jiných než vyžádaných náhradních dílů,
  • o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,
  • o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal,
  • o dodávce novin, periodik nebo časopisů,
  • o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času, pokud podnikatel tato plnění poskytuje v určeném termínu,
  • uzavírané na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby, nebo
  • o dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy

Odstoupení v ostatních případech
Kupující nemůže odstoupit od smlouvy, ani požadovat dodání nové věci, nemůže-li věc vrátit v tom stavu, v jakém ji obdržel. To neplatí,
a) došlo-li ke změně stavu věci v důsledku prohlídky za účelem zjištění vady věci,
b) použil-li Zákazník věc ještě před objevením vady,
c) nezpůsobil-li Zákazník nemožnost vrácení věci v nezměněném stavu jednáním anebo opomenutím, nebo
d) prodal-li Zákazník věc ještě před objevením vady, spotřeboval-li ji, anebo pozměnil-li věc při obvyklém použití; stalo-li se tak jen zčásti, vrátí Zákazník dodavateli, co ještě vrátit může, a dá dodavateli náhradu do výše, v níž měl z použití věci prospěch.

Neoznámil-li Kupující vadu věci včas, pozbývá právo odstoupit od smlouvy.

Toto právo neslouží jako způsob řešení dodání vadného zboží. Rozpor s kupní smlouvou se řídí § 616 občanského zákoníku (viz výše).

Právo dodavatele na odstoupení

Dodavatel je oprávněn od smlouvy odstoupit pouze do okamžiku odeslání zboží, a to jen v případě nedostupnosti zboží nebo, není-li kupujícím spotřebitel, v případě výrazné změny ceny zboží. Před odstoupením je ale dodavatel vždy povinen kontaktovat zákazníka za účelem dohody o dalším postupu.


7. Ochrana osobních údajů spotřebitele

Uzavřením kupní smlouvy poskytuje kupující prodávajícímu souhlas se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů. Dodavatel shromažďuje se souhlasem zákazníků osobní údaje zákazníků, a to jméno, adresu, telefon a emailové spojení, a to až do doby odvolání tohoto souhlasu zákazníkem. Tyto údaje slouží především pro usnadnění objednávek zákazníků v budoucnu.

Pokud zákazník projeví svůj souhlas, může mu dodavatel sdělovat emailem a telefonicky obchodní sdělení s novinkami, nabídkami, inzercí a nabízet účast v anketách a průzkumech trhu.

Osobní údaje zákazníků dodavatel nepředává žádné další osobě. Údaje, které dodavatel o zákazníkovi uchovává a zpracovává, může zákazník kdykoliv změnit, a to po přihlášení do "registrace zákazníka".

Svůj souhlas s uchováváním a zpracováváním osobních údajů nebo se zasíláním obchodních sdělení může zákazník kdykoliv odvolat, a to tak že zašle emailovou zprávu na info@hm-obchod.cz nebo tuto skutečnost oznámí dodavateli telefonicky.


8. Závěrečná ustanovení

Tyto obchodní podmínky jsou platné pro všechny kupní smlouvy uzavírané mezi dodavatelem a zákazníkem.
Dodavatel si vyhrazuje právo obchodní podmínky měnit. Změněné podmínky vyhlásí vhodným způsobem na internetových stránkách www.hm-obchod.cz.

 


OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Prodávající zpracovává osobní údaje kupujícího. Více informací k takovému zpracování najdete zpracování osobních údajů

 


Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů. HLAMER, s.r.o. – Ve Dvoře 521, 250 89, Lázně Toušeň, IČO: 02090996, DIČ: CZ02090996, vedený Městským soudem v Praze oddíl C, vložka 215356 je registrovaným správcem osobních údajů, veškeré údaje získané od zákazníků užívá výhradně pro vnitřní potřebu společnosti a neposkytuje je třetím osobám. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, který je nutný pro bezproblémové doručení zboží. Bez výslovného souhlasu zákazníků nakládá HLAMER, s.r.o. – Ve Dvoře 521, 250 89, Lázně Toušeň, IČO: 02090996, DIČ: CZ02090996, vedený Městským soudem v Praze oddíl C, vložka 215356 s jejich osobními údaji pouze a výhradně v rozsahu, který připouští zákon o ochraně osobních údajů, a to především v § 5 odst. 2 písm. b) a v § 5 odst. 6.


Zabezpečení dat

Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Data jsou uchovávána na zálohovaných serverech, které nejsou sdíleny s aplikacemi třetích osob a to po dobu nezbytně nutnou k účelu jejich zpracování.


Poskytování dat

Vaše údaje a data, které uvádíte na našich obchodech, jsou důvěrná a v žádném případě nejsou poskytována dalším subjektům mimo HLAMER, s.r.o. – Ve Dvoře 521, 250 89, Lázně Toušeň, IČO: 02090996, DIČ: CZ02090996, vedený Městským soudem v Praze oddíl C, vložka 215356 s výjimkou partnerů zajišťujících platební styk, jako jsou banky, vždy však pouze v rámci jedné konkrétní platby s využitím těchto služeb a výhradně v mezích zákona o ochraně osobních údajů.